Mångfalds- och integrationscafé med soppa 20 aug

Två av Vänsterpartiets ansvarsområden inom majoriteten är mångfalds- och integrationsfrågor. Två oerhört viktiga områden. Vår heltidspolitiker Joel Hamberg har ett särskilt ansvar för dessa frågor inom majoriteten och vi har valt att anordna en kväll där han redogör för kommunens arbete kring frågor som rör mångfald och integration samt där vi kan dis…kutera hur vi kan jobba än bättre framöver. Vilka är behoven? Vad saknas idag i Eskilstunas integrationspolitik?
Joel Hamberg

Den 20/8 kl. 18-20 träffas vi på partilokalen och då berättar Joel om arbetet som pågår i Eskilstuna kring dessa viktiga frågor. Efter det har vi en gemensam diskussion där ni får dela med er om era tankar kring mångfald och integration. Detta blir en möjlighet för oss i Vänsterpartiet ett fördjupa oss i arbetet kring dessa områden. Ta gärna med er vänner och bekanta som är intresserade av att höra mer om och diskutera detta arbete.

Anmäl er till [email protected]
Vi bjuder på soppa och bröd!